Det kan give en slem hovedpine at miste sit arbejde i Word, Excel eller PowerPoint, hvorfor vi anbefaler, at du prøver MS Office-tilføjelsesprogrammet SOS Click.
Uanset om du skriver på arbejde eller i skolen, er der ingen tvivl om, at du mindst en gang i dit liv har benyttet Microsoft Office-pakken med de populære Apps: Word, Excel og PowerPoint.
Så har du sikket også mere end en gang, at dit arbejde i Office-pakken er gået tabt, da det ikke er belvet gemt, fordi din computer må gået ned måske på grund et tomt batteri eller en strømafbrydelse.
Her kommer SOS Click ind i billedet, som et lille smart tilføjelsesprogram til Office-pakken, så du fremadrettet kan sikre dig mod ovennævnte tilfælde.
Hvad er SOS Click?
I korte træk så er SOS Click er en tilføjelse til Microsoft Office, som giver dig mulighed for at gemme dit arbejde (Word, Excel og PointPoint) på flere steder, så du altid kan få adgang til dit arbejde, når du har mest brug for det.
Sådan fungerer SOS Click
SOS Click er et lille smart tilføjelsesprogram til Office-pakken, der kan hjælpe til med at gemme dine Word-dokumenter, Excel-regneark og PowerPoint-præsentationer mange steder med et enkelt klik.
Sikkerhedskopier dine filer til forskellige mapper på din lokale harddisk, flashdrev, på Google Drive, Dropbox eller via e-mail. Du kan lave en kopi af dit arbejde på op til 8 forskellige steder med et tidsbesparende klik.
Læs også: 10 smarte tips til Microsoft Word
Sådan kommer du i gang med SOS Click
Appen SOS Click, der hjælper med at gemme dokumenter i Office-pakken, kan købes fra cirka 35 kroner, og er let at sætte op og benytte i det daglige, så det er bare med at komme i gang.
Du kan hente SOS Click på den tilknyttede officielle hjemmeside gratis her.