Sådan fravælger du synkronisering i Windows 10

 

Microsoft har som standard indstillet Windows 10 til at synkronisere alting fra det mest basale til større ting som kodeord, søgehistorik og cloudfiler. Hvis du ikke har flere enheder, så kan du med fordel slå synkronisering fra. Se hvordan her.

Hvis du bruger Windows på flere enheder: bærbar, stationær og tablet, så kan det være både nyttigt og praktisk at have synkronisering slået til på tværs af dine enheder.

Bruger du derimod ikke Windows på flere enheder, så belaster du dit system uden grund, hvorfor det kan være smart af fravælge ar synkronisere en række elementer som eksempelvis OneDrive og andre Apps, hvis de ikke benyttes.

Sådan deaktiverer du synkronisering i Windows 10

Hvis du vil fravælge synkronisering på nogle eller alle dine Apps i Windows 10, så skal du gøre sådan her.

  1. Klik på Start
  2. Vælg Indstillinger
  3. Vælg Konti
  4. Under Synkroniser dine indstillinger kan du fravælge synkronisering som du lyster
Hvis du vil fravælge synkronisering af OneDrive i Windows 10, skal du gøre sådan her.
  1. Åbn OneDrive
  2. Gå til Flere 
  3. Vælg Indstillinger
  4. Vælg Fjern tilknytning fra denne computer under fanen "Konti"

Nyere Ældre

 Find de bedste tilbud på Gamer Stol