Sådan logger du andre brugere af i Windows 11


I Windows 11 er det muligt at dele computer med andre brugerprofiler, og vi viser dig, hvordan du smider dem af, hvis de har glemt at logge af.

I Windows 11 kan du dele en computer med andre, og hver bruger kan have en brugerkonto til at holde deres filer, indstillinger og applikationer adskilt. 

Men hvis nogen glemmer at logge ud af deres brugerkonto, forbliver den pågældende session indlæst i systemet og spilder ressourcer, som kan påvirke computerens ydeevne og strømforbrug.

I denne vejledning viser vi dig, hvordan du logger andre brugere af i Windows 11, da der findes en enkelt funktion til at klare opgaven.

Sådan logger du andre brugere af i Windows 11

Brug disse trin til at logge andre brugere ud af Windows 11:
  1. Åbn Joblisten med ALT + CTRL + ESC
  2. Klik på brugere i venstre side, se billede nr. 1 
  3. Nu kommer brugerlisten frem
  4. På brugerlisten højreklikker du på den bruger, som du vil logge af, se billede nr. 2
  5. Klik med musen på Afbryd forbindelsen

Billede nr. 1: Logge en bruger af Windows 11

Billede nr. 2: Logge en bruger af Windows 11

Når du har gennemført disse 5 trin, vil systemet logge den pågældende bruger ud og afslutte den specifikke session.
Nyere Ældre

 Find de bedste tilbud på Gamer Stol